söndag 21 oktober 2012

Stickväska

Här om dagen fick jag en fin present!
En god vän ville gratulera mig lite i förskott
 och kom med ett paket!
Jag blev minst sagt förvånad (och jätteglad!)
när jag öppnade paketet och däri låg
EN STICKVÄSKA!!

Och inte vilken stickväska som helst utan 
precis en sådan som jag har velat ha ett tag
men som känts lite onödig att köpa till sig själv.

Det visade sig att den gode vännen hade varit inne på bloggen
och sett mitt inlägg där jag visade den här väskan
och till och med länkade till hemsidan där man kan köpa den
(som upplagt för att köpa med andra ord!
har aldrig tänkt på att man kan använda bloggen
som en önskelista! :-))

Visst är den snygg? Gillar verkligen färgen!
Runt hela väskan är det många fack i olika storlekar för stickor
eller annat. Facken är ganska tajta vilket gör att stickorna
sitter kvar utan risk att trilla ur när man bär runt väskan.

Väskan går också att vända ut och in. Då kommer fickorna på insidan istället.
Jag tyckte att det var lite svårt att komma åt fickorna då så jag
vill ha dem på utsidan.
Väskan rymmer hur mycket garn och andra grejer som helst!
Så nu är plastpåsar och lösa stickor och garnnystan i soffan
ett minne blott! Allt finns nu samlat i stickväskan! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar