söndag 25 november 2012

Blommiga vantar

Jag har hunnit en bit på de nya vantarna nu
och tror att de blir bra.
Mönstret syns kanske inte så där jättebra
i den röda färgen,
men personen som ska få dem
gillar rött så det blir nog bra ändå!



Nu väntar en ny vecka
och den kommer att vara full av roligheter!
I morgon till exempel
kommer jag att bli bjuden på middag
på min favoritrestaurang av mina kollegor!
Och på onsdag har jag utlovat avskedsfika
eftersom det är min sista dag på jobbet!
Inleder mitt nya jobb med att följa med på
konferens till Leipzig på fredag
och lördagen kommer jag att tillbringa
med en trevlig familj i Stockholm 
och gå på musikal och äta god mat.

Så stickning kommer det inte att bli så mycket med i veckan
men vad gör väl det när det är så mycket annat roligt på gång.....

Go natt!
/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar