söndag 13 januari 2013

Tunna raggisar


Så var nästa projekt påbörjat.
Fick en beställning på 
"ett par raggsockor som är tunna,
så att de får plats i skorna".
I övrigt fick jag händerna fria 
så då passar jag på att sticka de här
sockorna med älgmotiv som jag hittade
på Drops hemsida (som vanligt :-))

Har inte kommit så långt ännu
men bården med älgarna är färdig.
Färgerna är kanske inte de roligaste
men det var vad jag hemma just nu i Fabel 
(som jag vill använda så att de blir så där tunna och fina)
och svart och grått passar ju till allt!





Nu stickar vi vidare!
Trevlig söndag kväll!

/Lotta

1 kommentar:

  1. Men så roliga dina fiskvantar blev och älgarna är ju charmiga till tusen. Får kolla in deras sida när jag törs att ge mig på mönster, ha en bra stickkväll Karin

    SvaraRadera