lördag 13 april 2013

Sängbordsmakeover

Jodå
visst har Lotta pysslat!

Jag har precis påbörjat en omstylning
av mitt sovrum.
Bruna väggar och mörka möbler
ska bytas mot grå-vita tapeter
och ljusare möblemang.

Först ut var ett par sängbord.
Köpte dem av en kompis för en femtilapp.
De är fina men för mörka för min nya look.


Efter lite slipande, målande och skruvande.....

Voila! 
Två nya sängbord!


Jag tog bort de höga benen.
Ska sätta dit ett par lägre eller kanske bara möbeltassar.

Jag bara älskar de nya knopparna som jag hittade på Indiska.

Nu fortsätter operation sovrum med att riva tapeter, spackla och slipa.
Sedan blir det nya tapeter, ny sänggavel och massa annat roligt.

Fortsättning följer....

Lotta

1 kommentar:

  1. Hallå! Vad härligt det låter att göra om och göra rummet ljusare, snygga knoppar och borden blev snyggare. Ha en härlig söndag Karin

    SvaraRadera