onsdag 15 januari 2014

Randiga tovade vantar

Nu är de färdiga!


Tovningen blev mycket tät den här gången, riktigt tjocka! 
De krympte en hel del så jag hoppas att de passar på just de händer som jag har tänkt.






Så här små är de efter tovningen.




Så här stora var de igår, innan de tovades i tvättmaskinen.


Jag är mycket nöjd med randning och färgval,  som små karameller! 

Nu ska jag fortsätta med koftan som påbörjades under julhelgen.
Har kommit en bra bit, stickar redan på ena ärmen! 


Hoppas koftan blir lika snygg som på bilden!
Då kommer den att bli välanvänd, det kan jag lova!

/Lotta

2 kommentarer:

  1. Väl värda väntan tycker jag, superfina!! Puss å kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha! Du är rolig du lilla stumpan! :-)
      Förresten ska väl du ha ett par rosa i så fall?
      Kram på dig!

      Radera